.778 I Will Derive

Jag tycker faktiskt att jag har varit awesomely duktig som har räknat mycket matte. Fast å andra sidan så har jag fuskat och bara ringat in hälften (så gör jag dock alltid, eftersom jag inte kan få nog motivation att räkna om jag sitter och inser att jag måste räkna 112412 tal för att komma ikapp).

Däremot känner jag mig duktig då jag klarade av ett tal helt själv som Bögen hade gjort ett frågetecken efter. Jag känner mig grymt stolt över det, så ni behöver inte komma och säga massa negativa saker nu som att "amen, han kanske kunde den sen" eller liknande saker. För då kanske jag blir arg och väntar en vecka med att lägga upp kapitel arton (av Romeo) som jag skriver klart idag QwQ

Så det så!

Om ni har tråkigt kan ni kolla på den här (<-- Länk). Den gör en alltid på gott humör. Det är dessutom enda filmen vi har fått se med Kent.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0