.782 You haunt me

Ja, jag har kommit fram till att jag aldrig, aldrig någonsin igen ska säga "Jag har inte sett honom på hela dagen" om någon och låta lycklig. It's doomed to fail.

Idag sa jag till Jonna så om en viss Edward och tyckte väl att det var mer eller mindre att det var ganska skönt. Självklart så ska man inte säga så, för det är ganska uppenbart vad som händer då - som jag sa.

Vad tror ni inte händer när jag är på väl från bilden, har lite bråttom till bussen? Jo, jag går över vägen vid Kulturens Hus och åttan kör förbi mig. Jag ser en röd jacka och spretigt blont hår. Meeen neeeeeeeeeej, det kan ju inte vara han, det var ju åttan och helt fel håll. Ska han och hälsa på Sofia eller? Okej, kanske inte.
Så fortsätter jag mig att skynda till busstationen och när jag kommer upp vid shopping står åttan där och jag har fått en ENORM sten i skon (jag är fortfarande öm i fötterna ;_;) så jag måste stanna och plocka ur den och då ser jag att det visst var Edward.

Crap. Där försvann min Edward-fria dag. Nåväl, imorgon är en ny dag.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

haha jag sa ju att du skulle se honom xD han är verkligen överallt

2009-04-22 @ 07:45:09

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0