.785 Ångest

Jag har ångest. Över vad kan jag bara tänka mig. Men det känns väldigt konstigt och annorlunda, spciellt eftersom att det var ett tag sedan och jag inte egentligen har en riktig anledning att känna ångest. Vilket gör mig irriterad också. Men ångesten tar över.

Nej, nu ska jag ta och skärpa mig. Eller så ska jag bara ta och träna inför stadsmaran. Okey, who am I kidding? Nej, jag ska och strunta i Grey's Anatomy (för det ser jag ändå aldrig på) och gå ut med hunden eller något. Så jag kan fundera över hur fan jag ska bli kvitt ångesten så snabbt som möjligt för det är bara en inbillning, så det så.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Usch, ångest. Men det innebär att du har ångest för mer än att Danny är fjollig och tuggar tuggummi? För det är ju inge vidare isåfall.

2009-04-22 @ 23:02:02
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0