.786 Sport

Idag har varit en underlig dag, faktiskt. Underligare än våra andra dagar, som brukar vara ganska underliga dem med. Men den här var underlig på det sättet att den egentligen inte var så underlig. Lite lektioner och lite prat och ganska många diskussioner om en viss person och lite klottrande här och var. Bland annat på Linda, Lindas block, mig, mitt block, Jonna, Jonnas mattebok och bänkar.

Vi fick varsin fin mustach (ja, mustach) också, utom Sofia.

Sen hade vi idrott och den var inte särskillt ansträngande.

Ja, jag ska väl sluta ordspy och nämna det underligga.

Jag fick MVG på ett prov. Muy bien. Eller; Muy bueno. Fast det var ett teoriprov i idrott, områderna var ergonomi och kost. Vilket gör det hela mycket udda. Och sedan kände jag mig väldigt idrottig som sprang omkring och hade på mig min sportbag och allting kändes så fel.

Nåväl, vi har haft lite mer diskussioner och det visade sig att alla tror att jag inom en viss framtid kommer att vara som Sofia och Jonna, head over heals. Fast inte för Stig och Arne. Nåväl, vi får väl hoppas att det inte blir så.

Ursäkta mina otroligt icke-intressanta blogg-ämnen. Jag skola skärpa mig. Typ.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PS. Jag trodde helt ärligt att det var fredag idag när pappa började prata om morgondagens middag. Pinsamt.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0