.789 Babysitting

Jag känner mig relativt lycklig. Min tröja STINKER parfym på grund av Matilda och dessutom så måste jag agera barnvakt åt henne också, så om inte hon kommer tillbaka hem på typ tjugo minuter så måste jag ringa och skvallra för mamma och pappa. Det hela känns väldigt underhållande.

Sen är jag lite besviken på dramat Zettai Kareshi (Absoloute Boyfriend) för de har gett Soushi en helt ny personlighet, den utspelar sig inte längre på en skola och Night är inte snygg. Okej, det där med att Night inte är snygg kanske man inte kan göra så mycket åt, för det finns trots allt folk som tycker att skådisen är snygg.

Nåväl, jag kan i alla fall sitta och lyssna på Reds nya skiva (på youtube >3>) och den är ju bra.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0