.791 Roleplaying failed

Igår kväll så försökte David och Simon övertala mig att komma till Persön och rollspela. Till en början sa jag nej, men sen så orkade jag väl inte säga emot och jag ville ju inte egentligen heller stanna hemma och läsa Dracula så det blev ett ja tillslut.

Väl där så blev det dock aldrig ett rollspel. Däremot så blev det mycket springa på skolgården och sitta och snacka och en hel del bråk. Mina armar är numer täckta utav bläcksträck som jag hoppas åker bort innan imorgon. Nåväl, jag ska ju basta idag så då far det säkert bort. I alla fall Fjortis for life <3 som David så snällt skrev dit.

David verkade väldigt nöjd med sina bedrifter igår i alla fall. Gå och mucka gräl med fulla 20plusingar. Jag är lite besviken på honom faktiskt. Nåja, ingen kom till skada, så det är ju ingen fara. Och jag fick inspiration till att skriva en novell. Om än att jag kom på att den blev förskräckligt lik scenen i Twilight då Bella håller på bli antastad av flera män och att jag därför inte kan använda den av två anledningar.

Blä.

Men nu är jag hemma i alla fall och skall skriva klart den sista sidan på nyaste kapitlet av Romeo.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: David

Du, dom bad om det

2009-04-26 @ 21:27:59
URL: http://www.FANVADBÖGDUÄR.com

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0