.793 Romeo och spring

Ja, nu har jag nästan minsann skrivit klart kapitel arton av Romeo. Och det är minsann mer än en halv sida också, som jag sa till Sofia att det var. Jag ska försöka skriva klart det ikväll, men vi får väl se hur det går med det. Kanske kanske, det verkar ju gå ganska bra faktiskt.

Nu har jag börjat jogga också, några gånger i veckan. I kväll var jag och sprang lite, som tidigare i veckan. Får väl se hur länge jag håller igång med det. Länge hoppas jag. Ska försöka få fettpåsen på magen att bli en muskelkaka istället. Eller i alla fall bli en mindre fettpåse. Och jag som inte brydde mig om sådant förut.

Här får ni lite Emil i alla fall. Jag vet att alla förmodligen har sett den, men det skadar inte med en påminnelse eller vad man nu ska kalla det. Måste rita en beautyshot på honom. Ska nog göra det imorgon, när jag ändå (inte) har tid.

Godnatt.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0