.798 Helvetet släpper lös

Herre min je.

Det är väldigt tröttsamt att sitta hemma just nu och jag gör ändå absolut ingenting. Anledningen är att Matilda känner att hon måste stå och skrika hela tiden, bara för att hon inte får som hon vill. Ärligt talat förstår jag varför hon inte får som hon vill, hon har ingen som helst anledning att gå i Boden. Och sen försöker hon stå och säga att det är värre att gå i Luleå än i Boden för det finns mer droger, sprit och killar där ändå.

Hon är verkligen en fundamentalist. Det känns som att prata med en vägg för det mesta. Hon vägrar lyssna på vad man säger. Visst finns det säkert mer av allt hemskt i Luleå, det borde det göra, det är en större stad, men guess what? Det går också fler bussar mellan från Luleå än Boden hem hit. Relativt mycket enklare att hålla koll på vad hon håller på med då hon inte kan skylla på att hon har missat en buss, för nästa går timmen efter.

Usch, det är ju nästan så att jag vill att hon går i Boden. Då slipper jag henne i alla fall.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

OKej, det finns betydligt mer droger och alkohol i Boden än i Luleå. Boden är ju värsta knarkarstället, dem säljer ju knark på skolan för tusan!

2009-04-28 @ 19:47:19

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0