.801 Up and down

Idag har varit lite till och från kul. Det började lite stressigt med att jag funderade på att skippa svenskan, men sen bestämde mig för att inte göra det och därmed fick jag skynda mig ordentligt. Så skola med svenska och engelska innan vi vandrade upp (okej, vi åkte hiss) till sjuan och jag stötte på Edward (nej, inte stötte på som i ragga på, utan mer som i se) och Jonna var ju bara tvungen att göra Den Där Minen som man måste ge folk när de gillar någon.
Sen så spenderade jag lunchen med Linda och pratade om relativt deprimerande saker i överlag (vilket är deprimerande) och såg på Edward som ett jäkla våp.
Så sprang vi - jag och Linda - på stan och köpte glass och PB-killen sa "Hej så länge" till mig. Fast egentligen så sa han "Jag slänger kvittot?". Synd att inte jag också får höra dåligt när det vankas att höra sådana saker D:

Lite mer spring och lite mer lektioner och sedan så gissade vi personer på idrotten för att vi hade HLR-examination, men vi hann inte göra något. Sen köpte vi lite mer glass och sen så åkte jag hem med lycka i själen för PB-killen, han är minsann riktigt söt. Och ser ut att passa ihop med mig tydligen.

Sen kommer jag hem och det är ett mindre krigsfält men det hela går över när de yngre syskonen försvinner iväg åt varsitt håll och jag får sitta ifred och se dokumentären om den gravida mannen. Som var exidingly (som säkert inte stavas så) good. Självklart blev jag arg på allt folk som var hatiska mot dem.

Sen så bakade jag ett par muffins också, som jag ska ha med på picknicken imorgon som jag ser fram emot jättemycket :D Det ska bli la göra kul (sagt med grov göteborska)~ Jag sitter och är helt pirrig och hoppas VERKLIGEN VERKLIGEN att det blir JÄTTEbra väder imorgon. Varmt och klar himmel och ingen blåst hoppas jag.

All in all var dagen ganska wünderbar, så den passar väl in på "Wünderbart"-kategorin. Nåväl, nu ska jag och passa muffinsen, så att ingen snor dem ifrån mig. Bye bye~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0