.871 Am I dreaming?

And I just feel like headbutting the table. Because I'm so awesome. Or not.

Seriously, jag har engelska i huvudet, blandat med idéer till projektarbete och supernovor. Samt lite IMVU, som ni får googla om ni undrar vad det är för något. Och jag tror jag är trött. Men jag vågar inte riktigt sova, för jag hade en mardröm igår natt. Vilket var lite taskigt av mitt huvud eftersom jag bett om att få drömma om någonting liknande som jag drömde i förrgår natt (vilket var en fin dröm utspelandes i en lagerlokal/industrilokal eller dylikt och innehöll en massa kramande och kärlek <3). Men neeeeeeej, istället hade jag en mardröm.

Typ.

Det var inte en vanlig mardröm, där man jagas av någon äcklig typ eller tvingas se någon man älskar dö eller inte. Nej, det bestod helt enkelt i att en viss typ jag kände kom hem till min farmor (där jag befann mig också, duh) och anklagade mig. Påstod att det var helt och hållet mitt fel att vi inte längre pratar med varandra. Gjorde mig allmänt upprörd.

Efter en fin sökning på google så är detta min tolkning av den drömmen:

Anklagelse (mot dig): Den som anklagar dig men inte vågar visa det.
Okej, jag är alltså anklagad av denna person. Najs. Synd bara att man är två om ett uppbrott.

Jag föredrar vad det betyder att drömma att man kramar eller blir kramad:
Att ge betyder att min längtan blir tillfredställd (wiee~), att få beror på lite olika, bland annat vem som ger den. Beroende på denna person så blir jag lycklig eller inte. Hur man vet om man blir lycklig eller inte får man aldrig veta.

Nåväl, nog om drömmar. Godnatt. Eller i alla fall hej så länge.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0