.873 Bilder

Här har jag varit lite inaktiv på senaste känner jag så jag ska berätta lite vad jag gjort och sedan åker bilder från Erikas födelsedag upp.

Förra veckan i måndags var jag på bio och såg Public Enemies (det skrev jag faktiskt x3). Sen gjorde jag inte så himla mycket förrens på onsdag då jag åkte till Erika på onsdag. Där fanns Cissi, som hade kommit hela vägen från Stockholm till lilla Norrland. Jag gjorde polkaglass som vi skulle äta på torsdag när Erika fyllde år, men det glömde vi såklart, så jag fick inte smaka något. Jag får väl trösta mig i att Tim sa att den var awesome ;_;
Nåväl, vi såg på Watchmen också. För en gångs skull dog inte min favoritkaraktär. Eller jo, en av dem gjorde det.

På torsdag fyllde Erika år. Bakade cupcakes och Lill bakade chokladtårta med 600 gram choklad. Minst. Sen åt vi och Erika öppnade paket som jag inte kommer ihåg och inte orkar berätta vad de innehöll. Sen sprang vi runt och gjorde lite allt möjligt medans det regnade och senare på kvällen åt vi innan vi badade i tunnan och Erika försökte sjänka bort mig till Hannah. Undrar vad Elin tycker om det.

På fredag åkte jag hem, så ni får lite bilder här nu, men sen så ska jag skriva lite mer om vad som hänt sen.







Det här är sista bilden för den är så awesome.

Sen var jag till min mormor och morfar på fredag och lördag, som visserligen inte var hemma, men vi var dit i alla fall. Jag var och badade med min syster (den yngre) och kusin (den äldre) både fredag och lördag och på lördagen brände jag mig som Fa~an. Jag kan lägga upp bilder på min röda rygg och mina ben när jag får tag på de bilderna.

Igår handlade jag lite kläder och jag fyndade två par jeans för hundra spänn tillsammans (tro det eller ej, men det var inte secondhand utan bara rea på Monki). Sen köpte jag en underbar rutig t-shirt och en lila en och en tröja med en jättesöt uggla på. Sen köpte jag ett par fickfria jeanslegging som jag gissar på att Sofia kommer halshugga mig för. Men de är i alla fall inte stentvättade med söm bak som ser ut som string och jag lovar att bara använda dem med långa tröjor så att man inte ser att det inte finns fickor!
Jag kanske lägger upp bilder på klädfynden senare.

Nu ska jag åka till mormor och morfar igen. Bye~

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Grrr- Världen är emot mig.

2009-08-14 @ 13:19:05
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

shit amanda, du har ju shoppat massor! typ mer än mig och jag har varit i stockholm i tre dar :P

2009-08-14 @ 17:40:29

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0