.874 Förberedelser

Helgen har väl varit mer eller mindre som vanligt. Men imorgon så ska jag och bada med systern min (den yngre av dem) och sen ska jag på grillkväll med gamla klasskompisarna. Tyvärr kommer jag inte gå med några av dem till nästa vecka (eller resten av året för den delen), så det blir ju kul att se dem en sista gång som en klass.

Det som var roligast hitintills med planerandet inför imorgon måste jag ändå säga var när pappa frågade vad jag skulle ha med.

Pappa: "Vad ska du ha med dig då?"
Jag: "Någonting att äta, någonting att dricka~ Och pengar till bussen."
Pappa: "Så falukorv, en starköl och tjugosju kronor?"
Jag: "Nej, INGEN starköl >_>"
Pappa: "Jamen, var mer specifik då!"

Lol.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0