.875 Igår, idag, imorgon; Framtiden?

Igår var awesome, vill jag säga. Vi grillade, dansade, spelade MarioKart och kollade på Benjamin Button. Här (<--Länk) kan man kolla på en film med exempel på dansen. Underbart. Jag är glad att Sofia filmade. Och att jag inte dansade något x3

Idag har också varit kul. Vaknade upp i Jonnas systers studentlägenhet. Åkte hem med bussen och sen åkte jag till Luleå igen med pappa och Wilma efter jag ätit en skål med Cherios (som är godare än jag trott utifrån reklamen). Sen när vi kom hem så packade jag ner mina kläder, böcker och filmer efter middagen. Vilket innebär att mitt rum mer eller mindre är tömt på alla identitetssägande saker. Jag har inte packat ner elektronik som den här datorn (duh), scannern, tv eller dvd, av ganska uppenbara skäl, jag vill inte att dem ska gå sönder.
Sen var jag och fiskade med Wilma och pappa och fångade mig en gädda. Den ska bli god imorgon.

Imorgon ska jag upp till Övertorneå igen, för Wilma, och kanske Matilda, beroende på hennes körtelfeber, men vi ska ta en omväg förbi Haparanda och IKEA och införskaffa lite sängkläder och gardiner till mitt nya rum.

För jag råkar ju flyttar på söndag.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

var med o tävla i min blogg.



vinn en signad linne av en svensk artist!!!

http://duvetintee.blogg.se

2009-08-21 @ 16:44:19
Fangirlsquel av: Anonym

var med o tävla i min blogg.



vinn en signad linne av en svensk artist!!!

http://duvetintee.blogg.se

2009-08-21 @ 16:44:24
Fangirlsquel av: Jonna

Jag måste bara säga det här, fast det låter fånigt, men VA SPÄNNANDE! Jag vill också packa ner alla mina grejer och flytta till nånting helt nytt, men samtidigt inte

2009-08-21 @ 17:10:06

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0