.877 Dance

Nu har första dans lektionen varit. Modernt var det lixom. Bah.

Det var fullständigt awesome. Måste jag faktiskt säga. Hur kul som helst och vi fick ändå bara träna att gå i takt, studsa i takt och lite plié och dylikt. Teknik med andra ord. Men det var typ underbart. Klart roligaste sättet att träna på. Förutom kanske knäbrottningen på ju-jutsun. Det var också väldigt kul.

Ser redan fram emot nästa lektion.

De enda nackdelarna var att de som går dans nu (de flesta i alla fall) har gått en termin mer än jag och Linda, och därför är det varken från början eller riktigt nybörjaranpassat, men jag måste säga att det är kul att vi kan ta det i ett relativt snabbt tempo. Sen fick jag lite ont i ryggen när jag gick upp i brygga (jag kunde inte resa mig upp direkt eftersom den satte emot ;_;).

Undrar om vi kommer ha någon uppvisning någon gång? Det skulle nog vara roligt, men jag tror inte det. Vi har ju bara tränat - en lektion - en termin i fall vi skulle ha det lite senare och det är nog för lite erfarenhet. Kul skulle det vara i alla fall.

Kul är det i alla fall. ♥

Nä, nu ska jag övergå till dagboken i skrivandet, för nu skall hemliga saker skrivas (bland annat sådant som jag pratar med mina vänner om så att bara de får veta). Apropå det! Om Linda läser detta innan hon hinner skvallra något så vill jag att hon håller tyst om det hon fick se ur min dagbok. Resten får se det senare när de hälsar på hos mig någon gång ^.-


Inspiration?


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0