As I'm burning another page

Ny layout idag! Nu ska jag inte gå och ändra någonting, inte just nu i alla fall. Jag ska sätta en annan bakgrundsbild, men det blir inte så mycket ändring egentligen.

Nåväl, jag sitter på engelskan nu och alla som kommer läsa det här sitter mindre än två meter ifrån mig. Jag hoppas det händer något mer intressant idag än att vi hade en svenska redovisning som tydligen PWNADE skiten ur allting och vi fick alla MVG på den. Sen så har vi såklart ett halvtimmes prov i biologi också. Skönt att vi inte behöver redovisa engelskan förrens imorgon i alla fall~

Nåväl, ni kan ju ta och kolla på någonting trevligt. Typ en fin video. Jag själv ska läsa biologi till provet. Annars kommer jag bara göra en skiss av min expressionistiska skulptur till Bild och Formgivningen. Vilket jag inte har tid med, jag är ju inte klar med mitt djurinspirerade bruksföremål.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0