Återigen; Det är inte så fucking jävla uppenbart!

I'm feeling slightly annoyed~

Hur kommer det sig att nuförtiden verkar allt det vi får sagt om oss vara Det är så uppenbart? Återigen, det är INGENTING som är uppenbart! Även om det må hända verkade som att vi skrattade till för att vi passerade en viss person efter idrotten, så var det ju inte så att vi gick dit upp för att göra det. Nej, det var inte ens därför vi skrattade till! Vi skrattade för att Malin och Sofia gick med sina pilatesbollar balanserad på ena handen högt uppe i luften och medans Sofia märkte att det kom lägre tak och sänkte bollen, så gjorde inte Malin det, utan istället gick in i taket.

Herregud! Våra liv kretsar INTE kring några få personer och vi KLARAR AV att hålla minen om det nu skulle råka vara så att vi kanske stöter på en person som vi känner igen/tycker är snygg.

Nä, jag är arg. Och det är delvis därför jag sitter och tjurar och äter choklad. Den andra anledningen till att jag sitter och tjurar är för att jag har ont i mina läppar som har torkat ut totalt nästan och mitt lipsyl är borta. IGEN. Tur som det var hade vi lite vaselin hemma i alla fall, som brukar funka lika bra det.
Andra anledningen till att jag sitter och äter choklad är för att jag känner att jag faktiskt får unna mig det. Jag gjorde en kort redovisning idag som lyckades få MVG och jag är stolt. Jag gjorde även ett prov och det kändes som att det gick ganska godkänt på det med (jag hoppas på minst VG i alla fall). Plus att jag nyss hade idrott då vi hade styrka-kondition och jag gjorde bra ifrån mig.

Så nu tycker jag att jag får sitta här och tjura för att jag har ont i läpparna, för folk är dumma när de inte tänker till och för att jag inte kan ägna min kväll till kolaglassen i frysen utan måste först skriva engelska redovisningen så det är klart till imorgon.

Först tänker jag sitta och kolla på Matthew Gray Gubler. Så att jag inte får en sockerchock av att se på Criminal Minds ikväll.



Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Amanda du får ta och fixa min blogg nångång. Din är fin, bra gjort

2009-02-12 @ 18:49:24
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0