Cause you give love a bad name

Vi hade aktivitetsdag idag. Promenad och sedan sitta nere på Hälsans Hus och kolla på volleyboll av någon anledning. Fast egentligen kollade vi inte, utan pratade mest. Lilla söta ljusblåa naturettan är numer bara L.B. Och han är dryg dessutom.

Det känns att jag har gått drygt en mil idag. Jag sitter och är skittrött som att det är halv tolv och jag har sprungit och gjort en massa saker efter en lång skoldag. Vilket jag inte tycker stämmer riktigt. Visst, jag vaknade tidigt, men vi promenerade lite grann, några timmar bara, sedan åkte jag hem och var i huset till lite efter halv tre. Sedan dess har jag mer eller mindre bara suttit vid tvn och latat mig. Och ändå känns det som om jag ska somna så fort jag lägger mig i sängen.

Men jag tänkte vara lite produktiv innan jag ska sova, så jag kokade en kopp te, det blir jag alltid pigg av. Sedan är det vårat (Liptons) härliga mint/gröna te, vilket jag hoppas ska göra mig ännu piggare. Nej fan, jag tog ju orient/gröna teet. Crap. Nåväl, jag blir väl lite pigg i alla fall.

Dessutom tänkte jag informera alla om att jag har "You give love a bad name" på hjärnan, om det inte framgick av titeln. Som inte har något med inlägget att göra.

Godnatt.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0