Criminal Minds

Det borde vara olagligt att inte säga till när någonting börjar på tv, fastän man vet att det är någon som väntar på att se det.

Igår hände just detta mig. Jag gillar ju Criminal Minds (vilket mina bloggläsare borde veta), men glömde av tiden så jag kom inte ihåg att det var på tv förrens en halvtimme in i avsnittet. Så jag susade ner för trappan, fullt beredd att göra en dykning emot pappa och rycka ifrån honom fjärrkontrollen (för det är han som brukar ha den efter nio) och skrika åt honom att byta kanal.

Men jag han knappt öppna munnen så ser jag att det redan är på femman och att både far och mor sitter och ser ett av mina favoritprogram. Vilket ä pure evulness, eftersom de visste att det var på tv med andra ord, men ingen av dem sa något. Så jag missade en halvtimme med Reid. Crap.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0