Danny och Dorian eller John och barock?

Här sitter jag med en chokladkaka och ska skriva om min författare från Barock-tiden; Jonn Donne. Jag vill hellre gå bort från datorn, ringa Linda (för ingen annan bryr sig) och läsa upp hela intervjun med Danny. Hon kommer få sig surprizing news som får henne att gilla honom ännu mer när hon loggar in, misstänker jag.

Men jag ska vara en duktig flicka, för annars lär väl inte bara min lärare scolda på mig, utan även Linda och Jonna som jag ska redovisa med. Nåväl, det går nog snabbt om jag bara ska skriva en fem till tio minuter lång redovsning om en mister Jonn Donne. Hur mycket viktigt kan det finnas att säga om honom? Kom igen; han var ju inte ens snygg! Okej, kanske enligt den tidens ideal, men det var på 1600-talet!

Nåväl, nåväl, jag skall väl skriva då. Han kanske har skrivit och en annan fin dikt jag kan läsa upp annars~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0