Det är så sjukt uppenbart

Glöm Knut och Håret och Egon som är dryga idioter som säger att det är ju så uppenbart för det är inte så jävla uppenbart. Jävla idioter. Vad som är så jävla uppenbart det är att Sofia är söt i sin nya frisyr (även om hon alltid är söt), att Jonna är så sjukt underbar när hon ser en söt pojke (även om hon alltid är underbar) och att Linda är så sjukt saknad när hon inte är i närheten och skiner.

Det är så uppenbart att Knut och Egon inte vill förstå att folks liv kretsar inte kring någon annan, men att det kan vara kul att tänka på andra. Att det kan vara kul att skoja om folks drag. Nä, fy fan. Knut är dryg, skabbig och har underbett och det är inte fint på honom. Han som vi gillade i ettan, han finns inte mer. Egon han är bara dryg, som vanligt och Håret, ja han är killen som frågar Varför då och Egon beter sig som oss.

Vadå, det är så uppenbart? Vad är det som är så uppenbart? Att vi kan ha sjukt kul bara genom att rita fåglar? Att vi trivs med att inte riktigt bry oss om vad folk egentligen tror men blir sårade när folk tycker vi bara är sjuka?

Nej, jag har glömt Knut och Håret och Egon. De finns bara där och förtjänar bara att sägas "eww" till.

LTU-killen (university-dude) däremot, han får komma och sätta sig bredvid mig på bussen när han vill. Så länge det inte händer när jag tänker att jag ser honom visserligen på fredagar när jag väl ser honom, men det bara är med sena bussar. Heartattack anyone? Han kan ju inte bara komma och sätta sig bredvid mig när jag pratar om allt som har hänt sedan man gick ut nian med en gammal klasskompis.

HJÄLP.

Det är så uppenbart, att jag kommer sitta där som ett fån och inte kunna kolla på honom, trots att han bara sitter där inom räckvidd.

Nä, Linda. Du har det allt bra där hemma. Skolan suger för Knut, den Knut som vi gillade, han finns inte längre kvar.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Okej, hej vad bra skrivet?! :D

2009-02-06 @ 18:53:24
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0