EMD riskeras diskas - Nu friade

Vad är det mina ögon skådar? Vad är det för skumma relger melodifestivalen har egentligen? Är det någon som kan ALLA dessa regler? Det känns lite fånigt att EMD riskerar att åka ut tio minuter efter de gått vidare till final för att de framförde sin låt i en presskonferens. EFTER de gått vidare. Jag trodde det var godkänt att låten spelas efter första gången den hörts i tävlingen, men icke. De stackars pojkarna riskerar en diskvalifikation nu.

Hoppas SVT tar sitt förnuft till fånga och låter pojkarna stanna kvar. Annars vill jag inte se på Melodifestivalen mer.

UPDATE:
Pojkarna fick stanna kvar! Wiee~ Ingen skada skedd, jag är fortfarande i mitt fulla metala tillstånd. Det som jag brukar vara i vanligen med andra ord x3

Läs mer här:
http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/1.1474756/emd-friade-fran-diskvalificering


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0