Forget it, du får inte dina kläder!

NÄ FY SATAN! NU ÄR JAG ARG!

Jag hade hittat en mega überfin jacka på hms hemsida idag. Fy och skam hann jag inte beställa i min storlek, men en storlek förstor skulle ju inte vara så hemskt heller. Och är det så kan man alltid skicka hem sedan. Men neeej, då tog den slut också så jag fick hitta något annat.

Det gjorde jag. Och jag har gått och gottat mig åt den jackan hela dagen, trots att jag inte beställt den. Fy och skam säger jag, för den finns inte alls kvar den heller. TROTS ATT DEN FANNS I 36, 38, 40 OCH 42 FÖR ÅTTA TIMMAR SEDAN!

USCH! Nu är jag riktigt arg. Varför ska mina jackor ta slut! ;_;

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0