Frozen inside without your touch, without your love

Idag är som igår. Ingenting händer och jag är uttråkad. Igår så lekte jag med min kamera men idag tänkte jag vara lite produktivare och skriva klart kapitel sjutton till Romeo. Om inte annat så ska jag väl försöka plugga ikapp mig lite grann så jag inte ligger hemskt mycket efter i fysik och matte, för det kommer bli en pain sen annars.

Men men, nu ska jag väl lyfta mig i nackskinnet och skriva lite på Romeo, så jag har något kul att göra. Men jag gissar att jag kommer fastna med The Sims eller något.

Bye~

Ps. Jag upptäckte igår att Benjamin Burnley (sångaren i Breaking Benjamin - duh) finns med på Evanescences Anywhere But Here DVDn och sjunger karaoke med Shaun Morgan som är sågnare i Seether - och jag undrar fortfarande hur han hamnade på den där karaoke festen x3 En sak som är säker, är väl att det inte var någon där som var nykter >w<


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0