Idag är det onsdag, onsdag, onsdag! Tror jag~

Idag har varit en udda dag, minst sagt. Jag har för första gången upplevt hur det är att vakna och tro att det är fler dagar kvar än det är av veckan. Alltid annars är det att man tänker att det är fredag en torsdag, eller liknande. Men idag så vaknade jag och tänkte helt och hållet att det var onsdag.

Ingen idrott idag, tänkte jag. Det är imorgon, torsdag. Det är ingen programering idag, det är det ju på torsdag. Idag är det svenska, för vi ska redovisa.
Visst, helt rätt, ingen programering och vi skulle redovisa i svenska. Men nu är det ju så att vi har svenska på torsdagar istället för onsdagar och programeringen ligger på onsdagar istället för torsdag. Suck suck.
Så jag gick runt helt sonika på morgonen och hade ingen tanke på att packa ner idrottskläderna som jag skulle behövt ha med. Inte för att det hade gjort någon skillnad, för jag hade dessutom glömt att vi skulle åka skridskor idag, så då hade jag stått där i tshirt och mjukisbyxor som alltid, i full snöstorm och försökt hålla balansen på ett par isskor.

Nåväl, här får jag väl sitta och tycka att det är fy skam att jag inte är hemma förrens om drygt två timmar. Jag kommer hem med en tidigare buss i alla fall :D

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0