Inaktive downloading

Jag fårstår (oj, oj, jag menar såklart förstår) inte hur det gick till när jag skulle ladda ner uTorrent (schh...!). På våran stationära dator är det ju så att adminlösenordet krävs varje gång man ska ladda ner ett program och eftersom pappa hunnit åka och tanka bilen innan jag hade börjat ladda ner så tänkte jag att jag avbryter och börjar om när han kommit hem igen.

Märk min förvåning när det laddades ner i alla fall! Fast tydligen så gick det skit för ny kan jag ändå inte ladda ner någonting. Vilket är odd. Så nu ska jag testa ta bort det från datorn och sedan ladda ner på nytt när far kommer hem igen. Och då hoppas jag att det fungerar. Annars tänker jag kidnappa Sofia så att hon får fixa det.

Suck, nu har jag hicka också >_>

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0