Is it over yet? In my head

Idag ska jag till min farmor och farfar i skogen. Tror jag. Det verkade som det. Men där kommer jag nog mest sitta och plugga (är det någon som tror jag kommer ha med datorn som alternativ ifall jag tröttnar på biologin?).

Igår började jag i alla fall på back-storyn till mitt filmmanus till litterära gestaltningen och det visade sig vara väldigt kul att skriva ner allting. Jag gilla min huvudkaraktär. Jag gillar min story som går tillbaka till min gamla skrivstil, eller snarare berättarstil. Förälskat par (fast i det här fallet så är de inte tillsammans, bara förälskade) med något slags hinder, olycka i slutet. Jag kommer nog inte rekomendera mina väninnor att läsa den, eftersom de inte brukar vara så fond av mina olyckliga slut. Men jag är glad~

SPOILER FÖR MANUSET! Och jag misstänker att anledningen till att någon av karaktärerna dör är för att det är min favoritkaraktär och jag börjar fästa mig vid dem alldelens för mycket för att någon annan ska få honom/henne, även om denne andra person råkar vara en fiktiv person. END OF SPOILER.

Nåväl, nu ska jag packa lite grann samt höra om resan blir av. Inte nödvändigtvis i den ordningen dock. Vi ses :D

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0