Min gaydar är nog trasig

Kort resumé av dagen i fråga;

Lite spring här och var. Redovisning på svenska från annat håll att lyssna på. Redovisning på engelskan att redovisa om. Huuh, säger jag.
Biologilektion där vi får lära oss om Mendels lagar - jag fick lära mig att det var biologiska lagar. Ack, jag som trodde det var fysiska lagar. Surt, sa räven.
Fick kommentarer om att det var en bra redovisning, vilket jag inte tror, av en viss klasskompis på alldelens för nära håll för att det ska vara gott om personligt utrymme för mig. Fick ett underbart quote ifrån Tulium (läs; stjäl, eftersom det är vad man gör när man quotar);

Naturvetare är socialt obegåvade pågrund av att deras kantiga mattespråk och IQ 200 (geniala överlägsenhet) gjort att de istället har svåra sociala handikapp och problem att uttrycka och föra en artighetskonversation (läs; hälsning)

Efter lunchen har vi matte, vilket gick ungefär lika bra som alla andra gånger. Jag kände hur Jennys onda aura försökte ha ihjäl mig då och då. Ganska ofta faktiskt. Mest hela tiden tror jag. Hon satt ju trots allt bredvid mig och vi pratade på som vanligt, så... ywah, you do the math. Inte för att vara vitsig.
Sedan idrott. Klättring. Börjar med klättring, lite brottning i mitten och slutar med striptease och kick-boxning. Från Lindas håll. Jag gissar på att jag har blåmärken imorgon. Och det heter faktiskt "spark i solarplexus" om man får en spark i solarplexus.

Shopping åt Fridorna och jag fick en påse. En fin en, med muffins på. Sedan åkte jag hem och jag tror minsann att Jonna får bli lite ledsen men samtidigt glad, för den söta pojken från Råneå tror jag är gay. Men ni vet hur jag är, jag tror det om alla.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0