Nya tiderna för DTR1208 (Programering B)

De nya tiderna har kommit upp på schemat för Lindas och mina programerings lektioner. Så här ser det ut just nu och jag vet väl inte riktigt om jag ska vara nöjd över det eller inte:


Vi börjar med andra ord 8.15 på onsdagar, istället för sovmorgonen som vi brukade ha där. Inte så farligt kanske. Om det nu inte hade varit så att jag måste stiga upp två timmar innan det för att jag pendlar med buss en timme varje dag. Och jag är inte en morgon person. Och som om det inte var nog, så har vi fortfarande tidig morgon på torsdag. Frågan är alltså om det är värt att stiga upp klockan sex på morgonen för att slippa komma hem klockan sex på kvällen. Hm... jag vet ärligt talat inte.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Det är INTE värt det! Och jag får inte se Arne nånting alls! Det suger.





...

2009-02-02 @ 11:46:48
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0