So I can leave this world behind

Idag har varit en märklig dag. Jag blev kallad emo (igen) och jag har ingen aning om varför. Jag har sprungit på en massa människor och jag har pluggat. Jag har till och med sagt "Jag är inte alls skoltrött :D Det är nog för att  jag har pluggat så mycket!"

Usch.

Nåväl, nu är det slut på pluggandet. Typ. Jag ska försöka komma igen i matten och fysiken under helgen, men vi får se hur det går med det. Jag ska på 40-års kalas och 60-års kalas. Huvva. Till vilket vet jag inte. Vad jag dock vet är att allt det jobbiga blir typ avklarat nu i veckan. Speciellt biologi-provet.

Om några timmar blir det ny layout på bloggen. Den ska vara fin, hoppas jag. Och anti-Valentine, för den helgdagen är överskattad (säger jag nog för att jag aldrig riktigt haft chansen att fira den. Speciellt inte med pojkvän.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0