"Hur var han?" "Jätteläskig!"

Hejhopplala~! Random intro.

Idag var det brandlarm minsann. En udda händelse. Vad som inte var så udda var att det var precis innan en fysiklektion. Jag och vem det nu var mer (Jonna tror jag) kom fram till att det är nog Kent som slår igång brandlarmet för att han tycker vi är hopplösa på fysik. Vilket vi nästan är också.

På vägen ut tryckte Jonna (omedvetet tror och hoppas jag) in mig i Edward. Turligt - det är inte ett ord, ne? - nog så gjorde jag ingen SS, utan bara S(prang). Rättare sagt så sprattlade jag till och kastade mig över Jonna (vem trodde ni egentligen) och väl ute frågade Jonna den oumbärliga frågan;

Hur var han? (Det är ett internt skämt)

Snabbt svarade jag "jätteleskig" - med ett E, ja - och försökte få värme i den kalla kylan.

Och i slutet av dagen så hade vi ingen Litterär Gestaltning som jag och Linda inte brydde oss om vi var sena till eller inte. Så med andra ord så drog vi ut på tiden - genom att gå till Claes och prata om morgondagens lektion (yeeey, ingen lektion på morgonen) och sedan gå och köpa semlor som vi gröpte ur all mandelmassa på och gjorde en ful klump av på bordet samtidigt som Hugo skulle gå förbi och kolla när Linda hade grädde på näsan - heelt i onödan. Hon var ju inte ens där, den rackarns läraren. Å andra sidan så slapp vi lektionen med Scenisk Gestaltning.

Istället vandrade vi omkring som yra höns på stan som vanligt istället.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Linda

bitchslap

2009-02-02 @ 20:16:17
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0