We spend some time together just walking

Jag hade minsann inte alls skrivit att det kändes _som_om_ jag hade gått en mil, utan att det _verkligen_kändes_att_ jag hade gjort det x3 Jag visste väl att jag inte var så dum så att jag skrev fel trots att vi pratade om det hela dagen (då vi gick en mil).

Igår var jag trött. Och pinsam dessutom. Snubblade i trappan går väl bra lite då och då, men det var första gången jag höll på snubbla IN i någon >_< Jag satt och tänkte hela dagen på vad som möjligtvis kunde ha hänt om jag inte hade lyckats ta emot mig på räcket. Som att jag skulle ha fått känna på en mage ofrivilligt och blivit knallröd i ansiktet, eller sallat en mage (också det ofrivilligt) och blivit knallröd i ansiktet. Eller kanske till och med lyckats dra ner ett par byxor eller fastna någonstans (och blivit knallröd i ansiktet).

Och nu till något helt annat.

Jag vill skriva ett kärleksbrev. Vilket är väldigt udda, för de som känner mig vet ju att jag inte riktigt gillar sådär kärleksaktiga saker. Som kärleksbrev. Eller andra klyschiga kärlekssaker för den delen. Men så kan jag inte skriva ett kärleksbrev heller för jag vet inte vad man skriver i ett sådant om man ska försöka vara snäll mot den andra och säga hur mycket man gillar att gilla personen. Det har jag aldrig gjort. Bara ogillat att gilla personen. Eller hatat att älska någon.
Det är Jonnas fel. Och Sofias. För det var Jonna som ville att Fjollfia skulle skriva ett kärleksbrev och då sa hon att jag skulle vara bättre på det. Och nu vill jag ju skriva det där.

Sen vill jag skriva ett kärleksbrev till någon jag gillar. På mitt alldelens egna papper som jag har gjort helt själv på Teknikens Hus. Problemet är dock det som Jonna har påpekat hela veckan; Jag har ingen som jag gillar (på det sättet), ingen att skriva ett kärleksbrev till.

Ärsh, jag får väl gå och skriva ett brev till Edward Cullen. Då blir det lite variation i vardagen i alla fall. Skriva lite om hur mycket jag älskar att hata honom. Eller typ hur irriterad jag blir på honom för att han är så sjukt knäpp, men på något sätt ändå lyckats få hela världen att tycka att han är perfekt. Fast... Då kanske jag borde skriva till Stephenie Meyer?

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Erika

Ah, men det är ju Väldigt lätt. Med tanke på att jag är den mest strålande skapelsen i hela universum och utan tvekan regerar din värld även med min frånvaro, så måste du ju skriva ett kärleksbrev till MIG~



(Okej, jag har spelat Chez nyligen.)

2009-03-12 @ 16:06:03
URL: http://mizuumi.bloggspace.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0