Ze Fushidara Chronicles

Jag känner att jag har varit lat på att uppdatera Romeo på sista tiden (det känns som om Sofia kommer göra en Linda på mig imorgon bara för att jag påminner henne om det nu). Fast till mitt försvar så tänkte jag faktiskt skriva kapitel sjutton eller arton eller vad det nu är till Sofias arton (jag menar såklart sjutton >_>) årsdag, men things got in the way. Och sen kom det mer och mer och ännu mer och lite till.

Jag hinner nog kanske skriva klart det i helgen däremot. Tror jag. Hoppas jag. Jag ska försöka, för jag vill faktiskt komma vidare!

I vilket fall som helst så skall jag sluta försumma mitt kärleksbarn och ägna lite mer uppmärksamhet åt honom~ Han förtjänar allt och lite till(och ja, min bok är en han)!


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0