All in all it's another day new, falling down whatcha gonna do?

Idag har jag minsann varit ute på äventyr med far min. Han skulle lämna tillbaka bussen som han körde till Gällivare till min farbror och jag följde med honom, så som för att antingen slippa plugga eller för att bara ha någonting att göra (för oddsen för att jag skulle pluggat även om han inte skulle åkt någonstans är ganska små). Vi hamnade så långt som Övertorneå och där åt vi minsann på Rogers och sedan så körde vi runt lite grann, till Ica bland annat - och jag kan ju meddela att det inte bara var för chansen att få se Ica-Buss-Egon, utan även för att mina läppar ville falla sönder och jag var i stort behov av en ny lipsyl. Att han sedan jobbar på Ica är ju bara ett plus.
Däremot så var han ju inte där, tyvärr ;_;

Sedan så fortsatte äventyret till en av fars bekanta, Bror om jag inte minns helt fel. Där satt vi och drack kaffe - jag drack dock te - och fikade bulla och pepparkaka i en halvtimme eller så. Sedan bar det av till bussen som vi skulle ta hem till Råneå och vem ser jag inte kliva på bussen där om inte Mr. Buss-Ica-Egon? Wunderbart och jag kunde ju inte låta bli att smsa samtliga som fått höra talas om honom (okej, tre av dem och ni vet vilka ni är x3). Dock klev han av i Kalix för att byta buss.
Sedan så kom jag hem med ett sår på bröstet orsakat av för mycket kliande :D But don't worry my friends, it's only a fleshwound! Ni kan få se det imorgon om det känns väldigt intressant. Annars har jag inte ägnat helgen åt mycket pluggande alls, dock har jag nästan skrivit klart novellen till Litterära Gestaltningen och så ska jag väl försöka räkna ett tal eller två innan jag lägger mig och skriver på kapitel sjutton av Romeo, men jag gissar att jag inte kommer göra det.
Ah, well, vi höres väl imorgon antar jag?
Sayonara suckers!

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0