All for one and one for all

Våran fina domäner var upptagna, sucks to be us. Så nu sitter jag här och försöker att hitta någonting som vi kan döpa våran gemensamma blogg till. Jag gillade ju visserligen comingout.blogg.se men jag kommer inte ihåg vad de andra sa om det.

Hm...

Men här är lite andra förslag, så får ni säga till om något låter bra;

30 Seconds (thirtyseconds.blogg.se)
Provehito (provehito.blogg.se)
Rainbows (rainbows.blogg.se)
Descent (descent.blogg.se)
Narcism (narcism.blogg.se)

Mer kommer väl sen. Nu ska jag fixa mig lite för jag har tråkigt och tänker ta ego-bilder tills Erik kommer på Körslaget. Idag kommer nog Magnus åka ut, sen Hannah och sedan kommer Erik vinna över Robert i finalen. Det vill säga; Om det går som jag vill att det ska gå.

Sayonara!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Narcissism skulle nog vara ett bättre alternativ än narcism, men jag tyckte inte det var så passande ändå. Det är väl oftast ett ord man inte vill bli förknippad med..

"Narcissistisk personlighetsstörning utmärker sig för överdriven känsla av betydelse och överlägsenhet."

:P

2009-01-17 @ 22:20:40
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

Remember, vi ska vara modeintresserade helt normala kenzor

2009-01-17 @ 23:13:47
Fangirlsquel av: Jonna

Ni fattar väl att jag skämtar?

2009-01-17 @ 23:15:04

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0