Älskade Edward

Jag ber om ursäkt till Linda och Sofia för att jag tjatat om Edward nästintill hela dagen (jag tjatade ju om Dane Cook, Mike och lite andra killar också x3). Och nu får jag väl även be om ursäkt till alla små läsare som har hamnat helt fel för att de såg en titel som innehöll namnet Edward.


Tyvärr; Jag menar inte Edward Cullen. Jag kommer ALDRIG spendera en hel dag med att kommentera Edward Cullen och det är sällan att jag ens nämner honom om det nu inte råkar komma en fanatisk Twilight person och börja käfta om serien, författren eller karaktärerna. Då måste jag - nej - då är det min skyldighet att argumentera emot denne person så att h*n förstår att Stepenie Meyers vampyrer inte egentligen är riktiga vampyrer, mer som plagiat - Som lampyrer x3


Ursäkta i vilket fall som helst. Detta blogginlägg ska INTE handla om Edward Cullen och hans perfekthet och hur snygg osv osv han är.


VIDARE;


Som (tre av) mina vänner dock förstår så handlar det om allas våran egna skol-Edward som mer eller mindre skrämt skiten ur mig idag - och väldigt många andra dagar. Jag ber alltså om ursäkt för att jag har tjatat om honom.


Det är lite läskigt och eftersom jag misstänker att Linda tycker jag är från vettet som inte tycker att "Han tycker du är snygg"-argumentet är bra så ska jag förklara varför.

Edward är Edward. Vad tror vi Edward gillar för tjejer? Misslyckade Mutanter (gomene Sofia), aka; Fjortisar. Vill jag att Edward tycker jag är snygg om han samtidigt tycker att M.M.s är snygga? Nej. För om han gör det betyder det att jag ska vara i någons ögon lika snygg som en fjortis (huu, hemska tanke). Och ursäkta mig, men i mina öron är det icke en komplimang.


Så, förstår Linda lite bättre nu varför jag helst vill ha ett annat argument till varför Edward stirrar på mig? I vilket fall som helst så vill jag att det upphör för det är läskigt. Fast bara lite små-läskigt. Det är ju lite kul också. Men som sagt så undrar jag varför det kommer sig att han stirrar på mig.


Har jag gjort någonting (mest troligt någonting pinsamt)? Är jag lik någon? Är jag snygg och han inte gillar fjortisar? Hm... Kanske var det honom tarot-korten menade med att jag skulle träffa en yngre kille (som jag skulle dessutom inleda ett kärleksförhållande med) som beter sig drygt och elakt emot mig (kanske inte ordagrant 'drygt och elakt').


Nåväl, jag får väl ligga och fundera på det halva natten senare, för nu ska jag minsann plugga matte så jag kanske får VG på C-kursen. För jag vill inte ha bara G ;_;


Sayonara baka-chans <3


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Linda

eh? vadå som med Sofia och Arne?

2009-01-13 @ 21:08:30
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0