Amanda ska träna *gasp*

Av någon anledning har mor, min kära, bestämt sig för att hon vill att jag också ska träna. Så jag skall tydligen följa med på öppet hus på Stil nere på Porsöns centrum imorgon och testa på lite olika saker.

Bara för att påpeka det så tänker jag banne mig inte prova på body pump. Förhoppningsvis försöker mamma inte köpa ett fyra månaders gymkort till mig, hon tyckte det verkade bra.

Å andra sidan så kanske jag blir av med mina slappa armar och den lilla bullen jag har på magen (jag sa lilla!). Får väl se till att jag har med mig en fulladdad iPod imorgon också, så att jag kan lyssna på vad jag vill ifall jag bara tar en svängom på löpbandet. Hoppas bara att jag inte ser någon snygg kille där så jag får för mig att jag faktiskt vill fortsätta träna.

Kanske ni får se en bild av moi i träningskläder en vacker dag? 8D Mest troligt inte, men okej.
 


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0