Ångest, Edward och tarot-kort

"Om du är kvinna, vänta dig att träffa en passionerad yngre man med humörssvängningar. Han kan växla från otrolig stor ömhet till aggression."

Så stod det i tarot-korten jag fick på en sida på internet dagen innan det blev en massa ångest över att Edward stirrar på mig. Och inte stirrar på mig. Och som jag sa till Jonna så betyder det inte nödvändigtvis att Edward visar mig stor ömhet, utan att han kan växla mellan saker, som att han stirrar på mig hela tiden till att undvika att kolla på mig alls (vilket han gjorde förra veckan ;_;).

I vilket fall som helst. Det var vad det stod för mig i januari just den gången. Eftersom det är internet borde jag inte lita på vad den säger, men jag är ju lite vidskeplig av mig och jag är inte riktigt kompis med slumpen, men ödet kanske vill förvarna mig om något?

Hoppas inte det.



Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: anna

svar: jag röstade också i grammisgalan och jag har aldrigs agt att alla som röstar har dålig smak. jag tycker bara det är fel när band som EMD går och vinner som årets låt och den enda förklaringen jag ser är att alla fjortisar de har till fans ringde in hundra gånger om. och mest för att de tycker att de är söta.

2009-01-18 @ 10:28:42
URL: http://addspirit.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0