Cause I'd rather feel pain than nothing at all

Aj ;__;

Träningsvärken från gårdagens plågo-boxnings-idrottslektion has increased. Ungefär på samma sätt som växthuseffekten, fast under bara några timmar. Det gör ont att röra på axlarna och ryggen. Och armarna. Men jag är väl inte den som klagar, ne? xP

I vilket fall som helst så har jag massor med skolarbete under helgen. Eller massor och massor, jag ska försöka klura ut lite grann till programeringen så att jag inte sitter som en snyltare när jag och Linda ska göra slutuppgiften och sedan så ska jag skriva klart min novell "Apokalyptens budbärare" (säg till om ni vill läsa den) till Litterära Gestaltningen och sedan plugga till matematikprovet som vi skall ha nästa vecka på torsdag :D Nej, jag är inte sjuk i huvudet, jag är glad för att vi inte har det tidigare som precis alla i våran klass trott. Men sen så vet ju alla hur jag är, så jag kommer inte anstränga mig allt för hårt.

Nu längtar jag tills mina dörrar kommer. Och garderobsstänger så jag kan hänga kläder där inne. Och jag tror banne mig att jag ska köpa lite svart spetstyg att hänga upp på baksidan av skåpen, eftersom det inte är en vacker utsikt just nu där. Eller så kanske jag kör den enkla vägen och köper målarfärg och målar svart. I vilket fall som helst så är jag lite ledsen över att jag inte har fler postrar av diverse saker som jag gillar att hänga upp där bak, det är så tomt och tråkigt.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Ami

Jag vill läsa novellen = 3

2009-01-09 @ 20:38:21

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0