f'(x) = 5x^4 - 43x^0.53 - e^3 * log55 = VAD SA DU?

Nu har jag banne mig pluggat matte som om det vore för mitt liv. Det känns som att jag har pluggat mer matte idag än vad jag gjort under hela första året i ettan (vilket jag inte gjort, men ändå). Jag har nästan summariserat hela C kursen på en dag - idag - och det kommer nog att gå vägen imorgon. Jag säger inte MVG, för det kommer jag nog inte få nå mer på något matte prov, men G i alla fall och kanske till och med VG. Så länge de inte har sjuttio procent av frågorna som handlar om grafer och deras derivator. För det kan jag fanimej inte alls. Och det suger ju lite.

Men det ska nog som sagt gå vägen. Bara jag tar det lugnt imorgon. Och lärarna inte har stoppat massa frågor om grafer, eller skissa grafer eller något. För det orkade jag inte träna på. Fem timmar matte (sex timmar egentligen, men det gjordes ju inte så mycket på sista matte-lektionen vi hade idag >_<) och en slö hjärna senare;

Jag ska sova.

UPDATE:
Det bästa är väl att jag inte haft tid att tänka på så mycket annat. Som att jag fortfarande tycker att Edward inte har en anledning att stirra på mig.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0