Helg rant

Min helg har varit... inte så hektisk faktiskt.

I fredags var jag som sagt på bio och jo; slutet var som väntat. De blev vänner igen och yeah yeah, hon gifte sig med kompisens bror istället >_> Han skulle ju vara gay goddamn! Så satt det två irriterande punks bredvid oss och WOW hade jag fel när jag trodde att folk gick på bio för att se filmen och sedan kunna skratta åt den, för dessa två gick tydligen till sf den kvällen för att se mig bli irriterad.
När jag sedan skulle hem så glömde jag mina vantar i vänthallen på busstation för att jag kollade på pb-pojken som stod och sötade sig igen för första gången på väldigt länge. Jag insåg dock att jag hade glömt dem bara fem minuter efter att dörrarna hade låsts till hallen, vilket innebar att pojken var kvar och sopade golven på pressbyrån (inte med sin söthet dock xD), vilket gav mig idéen att gå och fråga honom om han kunde hämta mina vantar för han hade ju trots allt nycklar. Men tro det eller ej; Min blyghet slog till och jag vågade inte ens flytta mig närmare dörren för att se längtans fullt på mina vantar i kylan >_>
Jag ångrar mig nu.

Lördagen bestod av att jag var förkyld med en jävla hes röst och slem i halsen och körslaget som Erik vann gick vidare i.

Sedan så har vi idag som jag mest har använt till att se på Canada's Next Top Model (som inte är alls lika bra som ANTM) och äta. Faktiskt. Sedan så har jag sovit tolv timmar i natt och det var skönt. Ska skriva klart min novell ikväll - alternativt imorgon.

Men nu är det ÄNTLIGEN middag!

Sayonara~


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: josefine

Nu har jag fågestund i en vecka så det är bara att fråga på. Var inte blyg!

2009-01-26 @ 11:40:01
URL: http://josefinelind.bloggagratis.se
Fangirlsquel av: Sofia

Claire Danes var bara 14 när dom spelade in serien!! Och det är läskigt ibland hur man håller med henne xD

2009-01-26 @ 21:26:58
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Herregud det här är typ obehagligt som fan! Alltså seriöst. Jag vet inte om jag vill se nå mer nu.

2009-01-26 @ 21:32:36
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Shannon är med i en millisekund! Eller det måste ha varit han, ögonbrynen går inte att missa xD

2009-01-27 @ 15:21:01
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Jared har spelar gitarr och sjunger en låt. Och hon ser inte intresserad ut för fem öre förrän hon får för sig att den kanske handlar om henne. Vilket den inte gör. För den handlar om hans sjukt snygga bil. Jag älskar honom

2009-01-27 @ 21:00:47
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0