Am I all alone, am I all alone, is anyone out there hearing my song?

Detta är min pose-kväll i bilder (duh).

Före (O_o)


Erik är söt~ Erik ska vinna Körslaget annars bankar jag huvudet igenom väggen.


Så här såg jag ut precis innan jag hört Erik tacka för min röst för andra gången x3


Ja, jag slickar på handen.


Så här ledsen hade jag blivit om Erik åkt ut
Men gissa vad, det gjorde han inte 8D


Sen så gick jag och posade i mina gröna kläder för att visa hur jag stödjer


Erika borde gilla att jag har blivit ganska fäst vid grönt
Inte bara Eriks fel!


Wille och jag var minsann spända av förväntan
Vi visste ju bara att Erik skulle gå vidare, inte vem som skulle åka


När Erik vunnit gått vidare så återgick jag till posandet.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Va snygg du är. Jag blir jätteemo snart bara för att mina kompisar är mina kompisar :(

2009-01-17 @ 23:28:42
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0