. (Jag har ingen bra rubrik)

Idag har jag minsann kommit fram till att jag måste skriva klart min novell till Litterära Gestaltningen. Inte för att min lärare klagar (för det gör hon typ aldrig O_o) men för att jag inte orkar ha den i en hög. Dessutom vill jag se hur bra slash dålig den blir. Jag brukar ju inte skriva söta saker, om vi säger så.

Men jag har också insett skönheten i att inte byta om från kimono på morgonen och att väga sig på morgonen är den ultimata self esteem-boosten. Skönhetstävlingar suger också.

Men främst av allt; Man blir dissad för att man gillar pojkband ;_; Oh, crap. Men vem bryr sig? Det är inte som att jag aldrig blivit dissad för att jag gillar någonting som inte är "accepterat" förut. E.M.D. kommer fortsätta att spelas på lagom hög volym i mitt rum (för annars gnäller ju mor min om att det är för högt) och jag kommer sitta och skriva som vanligt. Enda skillnaden nu är väl att mitt hår inte är dagen-efter fettigt och att jag har smink utkletat i hela ansiktet. Vilket får det att låta som att jag var på fest igår, vilket jag inte var :'D

Ah well, jag ska väl ta och skriva om Samuel och Mikaela nu då >w< Isaimendan!

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0