Sch, det är en hemlighet

Alrighty then. Så jag höll mig inte undan bloggen så hemskt länge xD PINSAMT för mig. Anyhow.

Jag kan inte låta bli att minnas mig att det skedde en mer eller mindre pinsam sak när jag och Linda befann och på Shopping i fredags, och tro det eller ej, men det var faktiskt inte jag som orsakade allt ståhej (ursäkta rimmet).

Nu var det så här att jag och Linda var trötta, men mätta och hade inhandlat vad vi båda skulle ha (hon ett vitt ribbat linne, jag ett par svarta tights och ett svart ribbat linne, om intresseklubben antecknar) och svängt in en tur på Wedins för att kolla på skor. Vi diskuterade vilt om pumps - ehum - samtidigt som vi begav oss upp för rulltrappan för att ta oss till Din Sko, då jag plötsligt får syn på en välkänd bög högst uppe i rulltrappan; Bögen. Så jag måste meddela Linda om detta, annars är jag inte en god vän.

Jag lutar mig fram och viskar "Bögen" samtidigt som vi rullar upp och han (samt kvinligt sällskap) rullar ner. Då får Linda för sig att han är LÅNGT borta och vrider snabbt som blixten upp huvudet för att få syn på uppenbarelsen, det blonda håret kastas vilt kring huvudet. Ack, vilken otur inser Linda, när hon upptäcker att han blott är två meter bort och att hon just har stirrar alltför uppenbart på stackars Bögen, vilket leder till att hon vrider tillbaka huvudet lika hastigt som innan.

And that was just KRACKALACKING! Smidig som jag är kunde jag inte låta bli att börja skratta och snart kippar jag nästan efter andan medans Linda generat viskar till mig att jag kunde varnat om att han var närmare än hon trodde. Och så bevisade jag att våran bleka vän visst kan rodna :D


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0