See he tastes like you, only sweeter

Tja, idag har varit en otroligt underbar upplevelse. Eller igår, wtf. Fin middag, skratt och massa underbara människor. Och jag blev nästan kompis med Herman också. Sen såg vi på Saw också, första filmen, som var mest läskig i början men sedan blev man bara arg och frustrerad i slutet. And of course så har vi den eviga förbannelsen med att min favorit karaktär obligatoriskt måste dö. Fast nu dog han inte egentligen i filmen, men eftersom (SPOILER) han lämnades kvar fastkedjad i ett rum med nyckeln till låset nerspolad i avloppen och dörren som sedan stängdes, kan man mycket väl inse att han kommer vara död i nästa film. Vilket han självklart är. (END OF SPOILER)

Nej, men vadå? Amanda klarar sig fint än så länge and besides; Vi försöker ju ta reda på hur många av hennes favoritkaraktärer vi kan ha ihjäl innan hon snappar helt och hållet.

Och nu ligger Tim och Erika och fnissar och det förälskade par de är. Usch usch. Tim declarade att jag måste skaffa mig en bisexuell (eller meterosexuell) EGEN pojkvän som jag kan sminka med rött läppstift. Jag tyckte det skulle vara jobbigt att hitta någon sådan i huset eftersom att alla av manligt kön var upptagna. Poor me ;__;

Awh, well... Detta inlägg var bara för att folk klagar så fort jag inte skriver tillräckligt ofta (känn er utpekade) på bloggen och eftersom jag hade tråkigt så... Yeah, you've seen the result.

Goodbye.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Ami

Min favoritkaraktär från saw råkar ju vara jigsaw så, men ändå >_>' han kommer i alla fall vara med i varje film på ett eller annat sätt. Jaja, Gott nytt år!

2009-01-01 @ 03:56:16
Fangirlsquel av: Sofia

Jag orkade inte skriva in hela bloggaddressen hos Hanna, det här kom upp

http://www.urbandictionary.com/iphone/search?term=Amanda+Sylvia

xD

2009-01-02 @ 21:59:38
Fangirlsquel av: Sofia

ERIK SEGERSTEDT LYSSNAR PÅ SHINEDOWN. JAG TROR JAG DÖR!

2009-01-03 @ 23:40:23
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0