STÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDAA~!

Idag har jag varit duktig tycker jag. Jag har städat (eller dammsugit och skurat) köket och jag håller på med mitt eget rum. Har inte hunnit plugga någonting dock, vilket gör att jag förmodligen kommer vara irriterad på mor när hon kommer hem, eftersom det var hon som tvingade mig att städa köket trots att jag förklarade för henne att jag skulle städa mitt rum - som jag inte hann göra förra helgen då jag mådde dåligt och städade vardagsrummet - och plugga både matte, fysik och skriva på svenskan.

Jag känner mig frustrerad just nu, men jag får bita ihop och städa mitt rum så att jag sedan kan se Körslaget utan att ha det hängandes över huvudet. Förhoppningsvis vinner Erik så att jag inte är sur resten av helgen >w<

Well, well; Nu återgår jag väl till städandet, så att jag inte fastnar vid datorn.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0