This song is all about dreams

Jag känner mig lite orolig inför skolan. Jag har som precis ställt om mina sovvanor till att lägga mig klockan fyra och stiga upp kring tre. Jag får väl gå och lägga mig lite tidigare dessa två dagar av lovet som är kvar. Sen är det inte så svårt att räkna ut att jag oroar mig inför matteprovet som jag HELT glömt bort att plugga till ;_; Men man får väl inte ha prov direkt efter ett lov? Riiight? Det sa David i alla fall (min David, inte klassens).

MEN! Det var inte det jag tänkte skriva om. Det jag tänkte skriva om var att jag sett på Fullmetal Alchemist fyra första episoder. Okej, nej det var inte det jag tänkte säga, men jag har det. Det jag tänkte skriva om var att två nätter i rad nu har jag haft fula drömmar.

Natt 1:
Jag drömmer om att vi är i skolan och alla (alla i hela skolan) har samlats i våran vanliga fysiksal - som helt magiskt blivit mycket större och dessutom fått en scen. Och inte nog med det, det finns också massa blå lampor och allting är skrämmande likt Brasseriet. På scenen står Kent och är rektor (tror jag) och ropar ut vilka killarna vill gå med på skolbalen. Jag misstänker att Sofia fick gå med en kille i min högstadieklass, för jag har för mig att han nämndes i sammanhanget att hon var glad. Jonna fick gå med någon och hon var också glad och ingen kille ville gå med Linda för hon har ju paj xD Sen så fick jag gå med en annan kille från min högstadieklass (om man undrar vem så kan jag säga sen) och när min trio ville stå och gratta mig så bad jag dem hålla käft för att jag var så svag i benen och glad.
Sen så står Mel Gibson (ja, han som har gjort Passion of the Christ x''D) på scenen och är relativt full och berättar att han minsann ska gå på balen med *** (jag har ingen aning om vem det var, men hon blev mäkta glad och svimmande x3) och sedan snubblar dessa tu ner i brandsläckarskum. Sen ropar Kent att det minsann finns en till kändis som ska gå med en lycklig flicka på balen och så kommer pojken ut på scen. Förstår ni min förvåning när jag säger att det var Ryan Philippe som kommer ut på scenen och ropar (säger i mikrofonen) att det är en Amanda på Sol***vägen som ska gå med honom? O.o
Helt plötsligt, när jag ska gå ut, så vill alla killar gå med mig på balen och så vaknar jag - Attans också.
Tja, vad ska jag säga? Vart fan fick jag Ryan Philippe ifrån egentligen?

Natt 2:
Jag är i skolan, som är mycket mer öppen (planlösningen alltså) än vanligt. Jag står vid mitt skåp och hånar Edward (ja, Edward Cullen från Twilight) för att han typ står och suger på Bella (som INTE var Bella utan Sofia, fast med längre hår xD). Och han och jag var tydligen västa kompisarna för då skrattade han och visade att han minsann kunde få inte HALVA Sofias ansikte i munnen (ni trodde jag menade att han sög blod va? x3 Sucks to be you) och gjorde mig lite illamående. Sen dyker Bella upp (ja, den riktiga Bella, hon med ingen personlighet, och hade helt plötsligt en personlighet) och fangirlar mig och vill vara min feministkompis.
Så jag går därifrån och bondar med Mike som redan är min feministkompis.

Se där! kunde inte Mike ha dykt upp rätt natt och velat gå på balen? Ryan Philippe hade gärna fått vara min feministkompis om han ville om jag fått gå med Mike på balen!

Oh God, mina drömmar blir skummare och skummare med tiden > >)

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0