.859

Jag tänkte meddela lite snabbt eftersom jag glömt att jag sprängde handen i torsdags förra veckan. Jag har ett köttigt sår på vänster hand med något lite äckligt vitt som sticker ut. Igår när vi skulle tvätta det såg det förkräckligt äckligt ut med massa varig sårvätska som hade format sig i små bubblor efter nätet samt det där skumma vita som ser ut som tarmar.

Tänkte att ni ville veta bara.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Eh, vafan har du gjort för att spränga din hand???

2009-07-06 @ 14:43:03
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

huvva, och jag undrar samma som sofia. WTF?!?!

2009-07-06 @ 19:24:23
Fangirlsquel av: Linda

Men uuusch Amanda!! Hur lyckades du med det?

2009-07-07 @ 20:28:30

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0