.861 Manifestation, Darling

Idag var det lite trögt på jobbet mitt på dagen, så jag spenderade min tid med att rita karaktärerna till rollspelet som vi håller på med (Tim är the almighty spelledare). Dessvärre hann jag inte med alla, men dessa är de jag hann med;


Den här gjorde jag nog ändå i förrgår tror jag.




Bilden på Eva och Doktorn (den sista i raden) är nog ändå min favorit. Det beror inte på att det är klockrent dem (fast jag tycker nästan det) eller att det ser väldigt mycket ut som dem eller för att den är så enpiskt och snyggt tecknad, utan helt enkelt för att hon står där och håller i en död fågel, doktorns munskydd är blodigt (det ska vara det i alla fall) och det finns en banderroll där det står "Oh, my little bird, what have you done?". Det däremot, kändes klockrent.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Elin

Kääääärlek! Awesome work dear, men doktorn är lite för lik min pappa... Det ger mig fel bilder.

2009-07-08 @ 23:11:29
URL: http://kallisti.blogg.se/
Fangirlsquel av: David

Aaaaah, Rickard fick du till som fan, men jag tror gamle öööh inte ser så välartad ut, tyvärr xd

2009-07-09 @ 13:38:24
URL: http://dinforfader
Fangirlsquel av: Erika

Awesome! Jokern är klockren! Visserligen är Bea inte riktigt så fit, men spela roll; hennes leende är sådär typiskt "la la la, jag älskar dig egeentligen :'D"



Simon hälsar: Vafaan?! ;_;

2009-07-09 @ 18:32:18
URL: http://mizuumi.bloggspace.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0