.862

Och jag vet fan inte hur många gånger man måste säga till Matilda att sluta ta mina grejer innan hon slutar? Det räcker inte ens med att man kommer på henne. Man tror att skammen av att bli upptäckt ska avskräcka någon ifrån att fortsätta, men nej, inte henne nej.

Hoppas bara att hon har lämnat tillbaka mina saker, för annars tänker jag fan kräva av henne att ge mig pengar för varje bild hon tagit och för varje bild jag ser på henne med någonting som är mitt.

Kanske krävs det att man ska bo i två separata bostäder för att hon ska låta bli ens saker. I vilket fall som helst blir det att jag tar med allting som är mitt till Gammelstad, för annars vet jag att jag då aldrig kommer att få tillbaka vissa kläder då hon har fri tillgång till dem.

Så svårt kan det väl inte vara att komma ihåg meningen "Gå inte in i mitt rum utan lov och ta ingenting som är mitt utan lov"? Två enkla krav och så jäkla svårt är det inte heller.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0