.864 Home again

Äntligen hemma.
Suttit i soffan x-antal timmar och bara hålt om datorn och berättat att jag är glad att den lever (typ). Svettats och är relativt våt just nu (usch vad äckligt varmt det är hemma ;_;). Kollat på Batman & Robin - som förövrigt är en skitdålig film. Allting förstör.

Fjällen var fint och jag är lite arg för att jag inte fick ta och gå upp på något berg igen. Det var fan kul när vi var med klassen, men jag gissar att det inte hade varit fullt så kul den här gången (det spöregnade hela tiden när vi var i Björkliden).
Spenderade den mesta av tiden i husbilen, sadly enough.

Jag hade trevligt. Punkt.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0